Video Pari-Pari Berjaya Ditangkap di Mexico



Seorang tukang batu bernama Jose Maldonado, 22 tahun dari Mexico mengakui telah berjaya menangkap Pari-Pari dalam keadaan masih hidup.

“Ketika melihat pari-pari itu, saya sedang memetik jambu. Awalnya saya beranggapan itu adalah kunang-kunang. Saya terus menangkapnya sebelum makhluk itu sempat terbang.

Dan ia memang ternyata adalah pari-pari,” katanya.

Tapi sayangnya, pari-pari yang Jose tangkap itu telah mati seketika kemudian dan dia memasukkannya didalam botol untuk dibawa pulang.


Masih belum jelas bagaimana pari-pari berukuran dua sentimeter berwarna merah dan emas ini mati. Namun, pari-pari itu kini telah menjadi tarikan ratusan orang.

Teruja dengan penemuan pari-pari tersebut, pengunjung yang mahu menyaksikannya sendiri terpaksa membayar USD 1,60 untuk melihatnya.




p/s: Serupa 'Tinkerbell' dalam cerita PeterPan je gua tengok 'pari-pari' tu... Macam manalah penduduk kat situ boleh percaya itu adalah Pari-Pari? 

Bodoh jugak la penduduk kat situ ye.. Sama bodoh dengan rakyat Malaysia yang percaya janji 16 September Anwar.. Hahahahaha...

sumber

Video Pari-Pari Berjaya Ditangkap di Mexico Video Pari-Pari Berjaya Ditangkap di Mexico Reviewed by Admin on 8:16:00 PTG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.