Himpunan Video Bunyi Pelik Yang Kedengaran Di Langit




Sejak beberapa hari ini, bunyi pelik yang kedengaran di Kota Samarahan, Sarawak menjadi suatu perkara yang menyeramkan bukan setakat budak orang dewasa tetapi juga budak kecil. Insiden bunyi aneh yang berlaku 11 da 12 Januari 2012 lalu mendapat perhatian antarabangsa apabila artikel mengenainya yang disiarkan di The Borneo Post.

Sebenarnya, bukan sahaja berlaku di Kota Samarahan tetapi di negara lain juga, misalnya di Conklin, UK dan Chile.  Disini, ada beberapa video yang mempunyai bunyi aneh yang hampir serupa. Hanya Tuhan yang maha mengetahuinya.

Strange sound recorded in London UK 17/01/12

Strange Sounds in Colorado Before Earthquake

Strange noises in Bucharest 3 Dec 2011

 Strange sounds in Conklin, Alberta Jan. 12/2012

Strange Sounds Chile January 12, 2012

10.01.2012 - A Strange Noise coming from the sky in the middle of the night - What is that?

Strange voice heard across Kota Samarahan 

Saya fikir sesetengah video ini hanyalah penipuan yang dihebahkan, yang akhirnya bukan saja menjadikannya sebagai bahan jenaka dan menakut-nakutkan orang ramai malah mengelirukan. Bagaimana sekiranya video bunyi aneh ini adalah realiti? Bagaimana jika ada pihak mensalah tafsirkan mesej disebalik bunyi aneh ini? Bukankah memesongkan manusia?

Untuk lebih mengetahui tentang video-video ini, anda boleh ke laman web ini untuk membaca pendapat penulis tentang bunyi pelik ini..klik sini

Himpunan Video Bunyi Pelik Yang Kedengaran Di Langit Himpunan Video Bunyi Pelik Yang Kedengaran Di Langit Reviewed by Admin on 8:29:00 PTG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.