Kambing Dijual Dengan Harga Tinggi Kerana Kalimah Allah di Badannya



Kambing ini telah diletakkan untuk dijual di India dengan harga £ 128.000. Islam Bhati, berusia 37 tahun, dari Rajasthan di India, yang cuba untuk menjual kambing yang terbaik untuk 11 juta rupee kepada keluarga seorang Muslim yang menyambut perayaan hari raya aidiladha, atau lebih dikenali sebagai hari raya korban. Haiwan yang berusia dua tahun ini mempunyai perkataan 'Allah' dalam bahasa Arab terpampang di sebelah badannya. Ia juga mempunyai bulan sabit dan bintang disebelah badan yang lain.


Menurut Mr Bhati yang mengendalikan perniagaan marmar keluarga, dia membeli kambing itu dari ladang berhampiran dua tahun yang lalu. Mr Bhati telah ditawarkan jumlah wang yang besar untuk kambing itu sejak dia mengeluarkan iklan di Internet sejak minggu lepas. Walau bagaimanapun, tiada siapa yang telah tampil ke hadapan dan membayar harga yang ditawarkan.

Kambing Dijual Dengan Harga Tinggi Kerana Kalimah Allah di Badannya Kambing Dijual Dengan Harga Tinggi Kerana Kalimah Allah di Badannya Reviewed by Admin on 10:00:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.