Ratu Elizabeth II Lebih Memilih Samsung Galaxy Note 10.1 Daripada iPad



Siapa tidak tahu Ratu Elizabeth II, bangsawan asal Inggeris yang satu ini walaupun sudah berusia tapi tidak pernah mahu ketinggalan dengan generasi muda untuk urusan teknologi terkini. Kerana hari ini Ratu Elizabeth II dijadualkan akan menggunakan Samsung Galaxy Note 10.1 untuk mewakili "digital time-capsule" selama masa kepemimpinannya.

Ratu Elizabeth II telah memerintah sejak 1952 dan akan mengandungi sejarah masa kepemimpinannya selama kurang lebih 60 tahun melalui Samsung Galaxy Note 10.1. Sebanyak 60 video, audio dan teks telah dipilih dari 80.000 file (150GB), yang mengandungi butiran sejarah kepemimpinannya akan dimuatkan melalui Samsung Galaxy Note 10.1.

Semua data yang disebutkan di atas akan ditambah dengan rekod talian yang dinamakan "Diamond (re) Collection." Projek ini diasaskan oleh The Royal Commonwealth Society, yang sebelumnya sempat mahal akan menggunakan iPad, tapi pada akhirnya lebih memilih Samsung Galaxy Note 10.1.
sumber

Ratu Elizabeth II Lebih Memilih Samsung Galaxy Note 10.1 Daripada iPad Ratu Elizabeth II Lebih Memilih Samsung Galaxy Note 10.1 Daripada iPad Reviewed by Admin on 3:48:00 PTG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.