Menjelang Hari Kiamat, Menurut Suku Maya



Ketua sebuah desa terpencil di barat daya Perancis, telah bersiap sedia menerima jumlah kunjungan pelancong ke wilayahnya, dalam beberapa minggu akan datang. Hal itu, menyusul akibat heboh yang terjadi di dunia Maya baru-baru ini, bahawa desa Bugarach, akan menjadi satu-satunya tempat yang selamat dalam akhir zaman yang menurut kalender kuno suku Maya akan jatuh pada 21 Desember ini. Bagi mereka yang percaya, sebuah gunung yang berada di desa Bugarach akan menjadi lokasi pendaratan pesawat makhluk luar angkasa, UFO, yang nantinya akan membawa mereka ke tempat yang lebih aman. Pihak kerajaan Perancis telah menegaskan bahawa gagasan itu sangatlah bodoh, namun tetap bersedia dengan serius sebelum apa-apa berlaku.

Seperti diberitakan oleh Oddnews.org. "Dengan mempertimbangkan ini, kita harus mengambil kira semua masalah keamanan dan bersiap untuk kedatangan 300 hingga 3000 orang," kata ketua keamanan Eric, Freysselinard. Pihak berwajib akan menutup desa pada 19 hingga 23 Desember untuk mencegah datangnya para anggota kelompok kiamat. "Pesan saya, jangan datang kesini untuk alasan bahawa akan terjadi sesuatu disini.." katanya. (oddnews.org)


Menjelang Hari Kiamat, Menurut Suku Maya Menjelang Hari Kiamat, Menurut Suku Maya Reviewed by Admin on 9:07:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.