Cerita Sebenar Disebalik Kejadian Monorail Terkandas



Pasti ramai yang dah melihat gambar monorail terkandas ini di Facebook. Ramai juga yang tertanya2, bagaimana kejadian ini boleh berlaku. Kebetulan juga, lepas waktu sahur tadi Zam terjumpa video ini yang boleh dikongsikan pada pembaca:

Petikan dari sumber yang sama:

"Pengalaman yang paling tak dapat lupa. bertarung dgn nyawa. Saya salah seorang 100 mangsa penumpang KL MONORAIL rosak pada hari ini, 11 Ogos 2012. rosak sebab voltan train tak cukup katenye..betul2 landasan corner lepas stesen tun samantan. kat bwh tu sg klang. sejam dalam tu tanpa udara dan air con. masing2 cemas, ada yang sesak nafas, pengsan pon ramai,kebanyakan golongan tua, ibu mengandung , wanita dan kanak2. jgn ckpla dlm tu sejam cmne..mandi peluh tunggu bantuan walaupon ada yang mogok dalam tu nk pecah tingkap. pastu alhamdullillah penyelamat n bomba datang bagi bantuan.. diorng dgn penuh aksi menyelamatkn kami.dgn memecahkan tingkap train. tapi alhamdullillah sgt, semua selamat,tiada kehilangan nyawa. yang kelakarnye, budak2 melayu ramai ambik kesempatan buka puasa dlm tu..tak tahan sbb peluh panas ya amat..ni video bler pihak bomba dtg selamatkan penumpang."

Cerita Sebenar Disebalik Kejadian Monorail Terkandas Cerita Sebenar Disebalik Kejadian Monorail Terkandas Reviewed by Admin on 5:57:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.