Viral Video Gaduh Di Bazar Klang, Ketua Samseng Suruh Ambil Pistol Dalam Kereta



Agak menggemparkan bila samseng tunjuk lagak di bazar ramadan jalan taiping klang pada 2 julai 2015 kira-kira jam 11.30 malam, malam kelmarin.

Menurut sumber, dua orang peniaga lelaki itu sedang menjual bunga api sebelum di datangi sekumpulan samseng meminta bunga api daripada mangsa secara percuma.

Bagaimana pun peniaga yang juga mangsa itu tidak menghiraukan keinginan samseng tersebut sebelum ketua samseng itu menyuruh pengikutnya mengambil sendiri bunga api itu dan menyebabkan peniaga tersebut tidak puas hati.

Dengan itu, pergaduhan mulut bermula sebelum dua orang peniaga itu dibelasah oleh 15 orang samseng itu termasuk ketua mereka dan menyebabkan peniaga cedera parah di pukul tukul besi dan buku lima.

Bukan itu sahaja, ketua samseng turut memaki hamun mangsa depan orang ramai.

Orang ramai cuba meleraikan pergaduhan dan cuba menarik dua orang peniaga itu dari dibelasah samseng-samseng itu, bagaimana pun ketua samseng itu menyuruh pengikutnya mengambilkan pistol dari dalam keretanya. - Pencetus.com

Viral Video Gaduh Di Bazar Klang, Ketua Samseng Suruh Ambil Pistol Dalam Kereta Viral Video Gaduh Di Bazar Klang, Ketua Samseng Suruh Ambil Pistol Dalam Kereta Reviewed by Admin on 8:17:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.