'Tolonglah, Kami Bakal Dihalau Dari Rumah Perlindungan'



Asalamualaikum wbt. Kami berharap agar posting ini dapat di viralkan supaya ianya segera mendapat perhatian dari pihak-pihak yang boleh membantu kami menyelesaikan kemelut tempat berlindung lebih 70 orang anak-anak yatim, miskin dan terbiar dibawah lindungan Rumah Perlindungan Al Nasuha .
.
Kami akan dihalau dari rumah yang kami diami sekarang ini sekiranya kami gagal menyelesaikan tunggakan sebanyak RM387,000 sebelum hujung bulan Jun ini. Ini bermakna kami akan terpaksa berlindung dibawah-bawah jambatan atau di bangunan-bangunan yang ditinggalkan. Jika demikian maka nasib kami lebih malang dari pendatang atau pelarian yang dibawa masuk ke Malaysia dan kemudiannya diberi berbagai kemudahan taraf 5 bintang.

Kami buntu dan berserah kepada Allah SWT . Semoga Allah mendengar doa dan rintihan kami.

Kami sangat berharap akan sumbangan dari orang ramai bagi memenuhi keperluan tersebut.

gambar hiasan

Anda boleh menyumbang ke AKAUN MAYBANK : 564829000530 atas nama "Pertubuhan Kebajikan Anak-Anak Yatim Al Nasuha" . Boleh hubungi UMI 017-9354323 untuk maklumat lanjut.
.
RUMAH PERLINDUNGAN AL NASUHA
Lot 410 J, Taman Changkat Mulia,
Off Berjaya 6, Kampung Changkat
68100 Batu Cave Selangor.
Telefon : 017-9354323 (UMI)
Facebook : https://www.facebook.com/bantukami/

Sumber: Rumah Perlindungan Al Nasuha

'Tolonglah, Kami Bakal Dihalau Dari Rumah Perlindungan' 'Tolonglah, Kami Bakal Dihalau Dari Rumah Perlindungan' Reviewed by Admin on 10:53:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.