Raksasa Loch Ness Muncul di Islandia



Legenda Monster Loch Ness telah dikenal berabad-abad.. Pelbagai kajian telah dilakukan tapi belum mendapatkan hasil yang memuaskan. Keadaan Air tasik yang pekat akan endapan dan kontur tasik menyukarkan para penyelidik selama ini. Berita heboh terkini raksasa laut yang di anggar sebagai Loch Ness yang berjaya di rakam. Inikah Monster Loch Ness Yang sebenarnya? The Iceland Worm Monster?Mari kita saksikan Video Monster Loch Ness terbaru di bawah ini.


The Iceland Worm Monster - 2 Februari 2012

Lake Lagarfljot yang memiliki panjang 40 kilometer dan kedalaman 111 meter di negara itu terkenal merupakan rumah dari haiwan legenda Lagarfljotsormurinn atau monster Loch Nessbagi versi Scotland. Demikian seperti dilaporkan HuffPost.

Pada 2 Februari 2012 lalu. Hjortur Kjerulf berjaya merakam makhluk yang kelihatan menyerupai ular ini sedang berenang di air dingin tasik itu.

Di sudut lain, Loch Ness Scotland digambarkan wujud besar dengan tubuh seperti dinosaur dengan ekor dan leher panjangdan kepala menyerupai kuda.

Menurut Pengarah International Cryptozoology Museum LorenColeman, makhluk legenda Iceland ini pertama muncul pada 1345 dengan panjang sekitar 15 meter dan leher sepanjang 1.8 meter.

Raksasa Loch Ness Muncul di Islandia Raksasa Loch Ness Muncul di Islandia Reviewed by Admin on 8:59:00 PTG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.