Punca Sebenar Pemandu Wanita Ini Langgar Warga Emas Sehingga Patah Pinggul Di Stesen Minyak Kluang Akhirnya Terjawab



KLUANG: Seorang warga emas berusia 70 tahun mengalami kecederaan serius selepas dilanggar sebuah kereta semasa sedang mengisi petrol di sebuah stesen minyak di Jalan Besar, dekat sini.

Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Mohamad Laham berkata insiden berlaku kira-kira pukul 12 tengah hari Ahad.


Mangsa, Mohamad Nasir Manas, dilanggar sebuah kereta yang dipandu wanita berusia 42 tahun.

"Siasatan awal polis mendapati insiden berlaku apabila pemandu gagal mengawal kereta Perodua Kancil yang dipandunya selepas seliparnya tersekat pada pedal pemecut kereta tersebut.

"Mohamad Nasir patah di bahagian pinggul dan mengalami beberapa kecederaan lain. Dia dihantar ke Hospital Kluang untuk mendapatkan rawatan," katanya ketika dihubungi.

Insiden tersebut dirakamkan dalam kamera kitar tertutup stesen minyak berkenaan dan menjadi viral di laman media sosial. - Mstar

Punca Sebenar Pemandu Wanita Ini Langgar Warga Emas Sehingga Patah Pinggul Di Stesen Minyak Kluang Akhirnya Terjawab Punca Sebenar Pemandu Wanita Ini Langgar Warga Emas Sehingga Patah Pinggul Di Stesen Minyak Kluang Akhirnya Terjawab Reviewed by Admin on 7:33:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.