13 Tahun, Lelaki Ini Menyamar Jadi Wanita



CALIFORNIA - Seorang lelaki di California, Amerika Syarikat (AS) dituduh mencuri dan menggunakan identiti seorang perempuan selama 13 tahun. Lelaki itu dikhabarkan menyebabkan kerugian besar bagi pihak hospital.

Perla Serrano ditemui tengah tidur di wilayah publik dan dibawa oleh San Clemente, kerana dianggap mengganggu orang awam. Awalnya pihak polis percaya lelaki berusia 51 tahun itu sebagai perempuan.

Tetapi seorang petugas curiga melihat gelang hospital yang dipakainya. Nama yang ada di gelang tersebut ternyata berbeza.

"Petugas menghubungi hospital San Clemente dan diberitahu oleh petugas medis setempat bahawa yang ditangkap tersebut adalah seorang lelaki, bukan perempuan," ungkap juru cakap Sherrif Orange County Jim Amormino seperti dikutip ABC News,

"Susper terus mendapatkan perkhidmatan perubatan di empat hospital dan kerugian lebih dari USD100 ribu ," lanjut Amormino.

Lebih lanjut pihak polis mendapati lelaki tersebut memiliki enam hingga 10 nama lain. Tetapi hingga kini belum ada laporan dari mangsa penipuan lelaki ini.



13 Tahun, Lelaki Ini Menyamar Jadi Wanita 13 Tahun, Lelaki Ini Menyamar Jadi Wanita Reviewed by Admin on 7:00:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.