Mengejutkan! Doktor Terkejut Dengan Objek Pelik Di Dalam Perut Pesakitnya Yang Selalu Muntah


Uttar Pradesh – Seorang remaja di Uttar Pradesh, India, yang menderita sakit perut berpanjangan mengejutkan doktor apabila pergi memeriksa punca penyakitnya itu.


Narendra Kumar, 18, dikejarkan ke hospital Swarop Narayan, Allahabad setelah mengalami muntah yang kerap selain kehilangan berat badan dan menanggung kesakitan berpanjangan.

Setelah diperiksa melalui ujian ultrasound oleh doktor di sana, satu objek seberat 2.5 kilogram didapati berada dalam perutnya.

Apa yang memeranjatkan, objek parasit tersebut mempunyai ‘rupa’ menakutkan apabila dilihat mempunyai gigi, tulang dan rambut.

Dr. Rajeev Singh yang merawat Narendra mengesahkan, objek tersebut yang disifatkan sebagai ‘kembar’ pesakitnya itu sejak dia berada dalam kandungan ibunya lagi.

Satu pembedahan yang berlangsung selama 3 jam terpaksa dijalankan bagi mengeluarkan ‘kembar’ tersebut.

Kini, Narendra dilaporkan semakin sihat dan tidak lagi mengalami sebarang kesakitan setelah pembedahan itu berjalan dengan jayanya.


Mengejutkan! Doktor Terkejut Dengan Objek Pelik Di Dalam Perut Pesakitnya Yang Selalu Muntah Mengejutkan! Doktor Terkejut Dengan Objek Pelik Di Dalam Perut Pesakitnya Yang Selalu Muntah Reviewed by Admin on 7:23:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.