Beginilah Cara Lakonan Yang Melibatkan Orang Dibuat



Dalam set penggambaran filem apapun, bersama dengan kru, pelakon dan stuntman , orang-orang yang dibayar untuk hanya menjadi pelakon tambahan dengan peranan yang sangat mudah. Mereka boleh dibayar cukup mahal untuk hanya beberapa hari kerja saja bergantung pada filemnya. Tapi ketika ada adegan yang melibatkan ramai orang, bagaimana studio filem mampu membayar semua orang dan bagaimana mereka boleh mendapatkan orang yang sebegitu ramai? 

Berkat kerja kreatif dari Inflatable Crowd Company, majoriti pelakon tambahan yang anda lihat dalam filem-filem yang sebenarnya hanya boneka getah. Di shoot dari jarak yang sempurna, dengan menambah beberapa ciri wajah, seperti rambut palsu, alat peraga dan pakaian dan anda bahkan tidak akan melihat perbezaan antara boneka palsu atau manusia. 

Boneka-boneka ini pernah digunakan di Iron Man2, American Gangster, Seabiscuit, Blades of Glory, The Prestige, Million Dollar Baby, Friday Night Lights, We Are Marshall, Contagion, The Fighter, Pidato Raja dan spiderman 3 - semua walaupun tanpa anda menyedarinya.











Beginilah Cara Lakonan Yang Melibatkan Orang Dibuat Beginilah Cara Lakonan Yang Melibatkan Orang Dibuat Reviewed by Admin on 7:31:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.