Inilah Kesilapan Amat Besar Pembangkang Menurut Najib



JOHOR BAHRU - "Tindakan Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tan Sri Muhyiddin Yassin 'bersepakat' dengan pembangkang dilihat oleh Umno sebagai satu kesilapan amat besar," kata Presidennya, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Najib, yang juga Perdana Menteri itu berkata, tindakan kedua bekas pemimpin kanan Umno itu turut mendatangkan kemarahan dan kekecewaan rata-rata pemimpin dan ahli Umno.

"Saya tengok rata-rata di kalangan pemimpin Umno, mereka sangat marah dan amat kecewa (dengan) tindakan Tun Dr Mahathir untuk sepakat dengan pembangkang.

"Malah sedutan ucapan Tun Dr Mahathir diviralkan, antaranya (pernah) menyelar Lim Kit Siang sebagai pemimpin rasis dan DAP chauvinis.

"(Selain itu), Tan Sri Muhyiddin dan Tun Mahathir (pernah) menyelar dan mengutuk Kit Siang dan DAP dengan jelas. Sebab itulah, pemimpin Umno tidak boleh terima. Mereka tahu pendirian DAP selama ini, jadi apa yang dilakukan (adalah) satu kesilapan amat besar," katanya kepada pemberita di sini hari ini. - Bernama

Inilah Kesilapan Amat Besar Pembangkang Menurut Najib Inilah Kesilapan Amat Besar Pembangkang Menurut Najib Reviewed by Admin on 7:38:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.