4 Gambar Ngeri Budak Empat Tahun Putus Kaki Tersepit Eskalator KL Sentral



Seorang budak lelaki 4 tahun menghadapi detik mengerikan apabila putus bahagian pergelangankaki kirinya akibat tersepit di KL Sentral, di sini, petang semalam kira kira pukul 3: 30

Dalam kejadian di Bagian tingkat bawah tangga KTM komuter KL sentral Mangsa yang dikatakan sedang turun dari tingkat satu menggunakan eskalator berkenaan.

Penolong Pengarah Operasi Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur Azizan Ismail berkata, pihaknya menerima panggilan daripada pengurusan bangunan untuk mencari bahagian kaki yang terputus pada 5.43 petang.

“Kaki kanak kanak terbabit tersepit antara panel besi dan tangga. Dia dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL)selepas dikeluarkan dari eskalator.

“Kami menerima panggilan meminta membantu mencari sebahagian pergelangankaki yang putus sebelum ditemui pada 6.30 petang dan diserahkan kepada HKL “katanya”





4 Gambar Ngeri Budak Empat Tahun Putus Kaki Tersepit Eskalator KL Sentral 4 Gambar Ngeri Budak Empat Tahun Putus Kaki Tersepit Eskalator KL Sentral Reviewed by Admin on 11:14:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.