Mengagumkan! Jom Lihat Gambar Lelaki Bersama Ular Tedung Berdiri Dengan Ekor



KUALA LUMPUR – Viral di media sosial apabila seekor ular, berdiri dengan ekornya berhadapan dengan seorang lelaki.

Walaupun berdiri sama tinggi namun, jelas kelihatan jenis ular tedung selar tersebut tingginya melebihi beberapa kaki dari ketinggian manusia yang berada di hadapannya.

Bagaimanapun, tinjauan SuaraTV tidak dapat mengesahkan di mana kejadian ini berlaku dan bila gambar ini diambil.

Namun, menurut segelintir netizen, ia bukan kali pertama berlaku dan menyifatkan perkara tersebut sebagai anugerah yang dimiliki oleh seekor ular.

Ada juga yang beranggapan ular tersebut terkejut sehingga melakukan aksi spontan seperti itu. Tidak kurang pula yang menganggap ia sebagai satu tanda kebesaran Allah s.w.t yang ingin memperlihatkan bahawa seekor ular juga boleh melakukan sesuatu perkara luar daripada fitrahnya dengan izin Allah s.w.t.

Menurut Huzaifah Ibnu Yaman, “Masa duduk kat kampung dulu aku pernah terserempak dengan ular macam ni, memang betul-betul dia boleh naik tinggi lepas dari kepala sebiji macam ni. Tapi Allhamdulillah dia turun balik dan terus pergi macam tu saja….mungkin dia terkejut.

“Ia supaya menimbulkan rasa insaf sekali gus menjadikan perkara tersebut sebagai satu pengajaran atau tauladan,” kata Halimah.- SuaraTV

Mengagumkan! Jom Lihat Gambar Lelaki Bersama Ular Tedung Berdiri Dengan Ekor Mengagumkan! Jom Lihat Gambar Lelaki Bersama Ular Tedung Berdiri Dengan Ekor Reviewed by Admin on 9:53:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.